Free cookie consent management tool by TermsFeed

Kupon marketing - egy azonnal alkalmazható taktika

A vevőcsalogatás egyik hatásos és viszonylag olcsó marketingeszköze a KUPON. Legyen szó, akár az érdeklődők gyűjtésének szakaszában, amikor még csak az adatbázist gyűjtjük. De arra is megoldás, hogy az érdeklődőkből vásárlókat konvertáljunk, majd belőlük visszajáró vevőket.

Kupont alkalmazni mindezen célok elérésére az egyik leghatékonyabb marketing eszköz, hiszen célzott, könnyen kalkulálható, mérhető illetve csak a termék megvásárlásakor aktiválódik.

A fogyasztók mindig keresik a jó üzletet, és egy kupon pontosan ezt ígéri. Nézzük tehát, milyen kupon akciókat indíthat az iWEBSHOP webáruházak segítségével:

A PRO webáruház rendszerbe beépített kupon generáló modul bármelyik cselekvési szakaszban használható.

  • Kupon adható minden regisztrációhoz

  • Kiküldhető névre szóló kupon hírlevélben is a regisztráltaknak, régi vásárlóknak

  • illetve adható kupon vásárlás alkalmával is (beállítható az értékhatár, amely érték vásárlása felett generálódik a kupon a vásárlónak)

A kupon jellegét tekintve lehet fix, azaz adott időpontig érvényes vagy relatív, amely a vásárlás napjától számított meghatározott napig érvényes.

Az akciós kupon lehet százalékos vagy adott összegre vonatkozó illetve egyszeri vagy többször beválható is.
Minden kupon beváltást a webáruház rendszer számol valamint az adott kupon értékét a vásárlás végösszegéből levonja. 

A kupon taktika tehát egy könnyen és gyorsan alkalmazható egyszerű marketing eszköz, amelyet ajánlunk minden webáruház üzemeltető figyelmébe!